c," )

Jobbat idag!! Jobbigt.. jag har gått runt nästa hela området och kollat brandvarnare i de gemensama köket. Vilket innbär att man springer i hur många trappor som helst och låser upp äckliga kök hoppar upp på bordet och trycker på knappen .. skriver på lapp om den funkade, springer ner och upp i nästa trapphus! På 4 olika 100 områden som det heter typ.. jag har gjort 100, 400 och halv 200 området. Och imorgon fortsätter det! Frågan är om jag ska sommarjobba där!?!?! Jag vet inte, så jävlaäckligt men svårt att få jobb antagligen, och ändå hyfsat bra lön. Får 72 kr i timman nu, kanske inte så himmla bra men bättre än kommunjobb och i sommar får jag mer för jag är 18 då ^^

Imorgon ska jag klippa mig!!! =D
ChingChong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0