Feel the beat!

Nu har jag varit hemma kanske en och en halvtimma!
Utvecklingssamtalet gick bra precis som väntat! och skolarbetet känns lite enklare när man endast har 2 veckor och 3 prov kvar av denna termin!

Red Rocket =D Gick helt okej, fast kändes som jag slarvade jättemycket! men både han och jag var lite okoncentrerade, han blir de av när andra hästar är i ridhuset. Två sparkar blev det denna gång också, och dessutom större, men jag satt som vanligt kvar! Men han blir verkligen pigg när jag rider honom, och efter att jag galopperat lite och skulle galoppera lite mer tyckte han det va skitskoj att galoppera med de andra två hästarna så han försökte spring till dom istället! Haha, så de fick bli paddocken lite, där båda två koncentrerade sig mycket bättre. Sara tyckte de gick jättebra med galoppfattningar, lugna honom och så gick han helt ok iaf. Ska antagligen dit i helgen eller någon dag så ska vi rida ut, hon ska låna en häst. Någon gång när det är ljust då! =)

Men nu ska jag gå och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0