Jobba imorgon..

Stan idag, köps ett par svarta jeans från Bikbok.. haha! Måste dock hitta ett par blå med för min H&M jeans är sönder.. min favoriter. Åkte till Rocket efter.. fast han har hovböld så skulle ta en promenad men när jag borstade märkte jag att han fått en spark på insidan av höger fram som gjort ett äckligt sår. Men en i stallet gjorde rent det och kollade, hon trodde inte det var något farligt men det hade svullnat. Hon skulle kolla till honom vid kvällsfodringen för att se hur svullnaden var :)  Men han fick iaf vila, och jag övade på att tränsa! han började som vanligt ta upp huvudet men fick ner han snabbt och in med bettet, men fick inte över båda öronen.. precis som det brukar gå. Så skulle jag försöka igen och tog ett tag att få ner huvudet men kunde ändå ha handen över nosryggen hela tiden(!) vilket betyder framsteg med tanke på att det innan tagit en väldans innan! Men så blev det ett försök till och jag lyckades! Allt gick nog på under 5 minuter. Verkligen jätteglad, men hade dock glömt godiset så fick springa och hämta det.. självklart började hosta jättemycket för det. Skitjobbigt, började till och med att hosta när jag mockade! För det är ju så ansträngande. Men det går iaf framåt för mig och Rocket =D


Rocket och hans fina "sko" på hoven ^^


Mogge tror jag den kallas ^^ Stor och fin =)


Sedan lille Zlatan också! Så himla söt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0