Mooving mountains

Jag skulle egentligen börjat med idrott idag, men eftersom jag sträkte mig igår när jag red Rocket. Jag vet klumpigt, men har gjort det många gånger innan! Då jag ridit Boompen i 7 månader! Om hästen inte blir lite irreterad och sparkar bakut när man håller på att arbeta den i galoppen så slipper jag det. Men jag missade iaf massa bussar i morse, skulle varit i skolan tjugo i tio så jag kunde pratat med Gunnar, men nej jag kom till slut till skolan halv 11. Under dagen rättade jag mitt arbete, dock ej slutdiskutionen som inte är helt klarskriven än! Men snart klar och den ska vara inne på onsdag! Jag kom även idag på att de bara är tre veckor kvar! Inte alls mycket. På väg hem lämnade jag tillbaka min bok, fattade först inte vart man skulle göra det men hittade det sedan(!). Även hämtat tidtabeller så jag kan ta mig hem från stallet på onsdag =D Längtar, hoppas de blir onsdag iaf. Har under dagens hemmatid DANSAT våran streetdans och pluggat till samhällsprovet jag ska ha imorgon. Eftersom jag var borta i oktober får jag göra brott och straff provet imorgon när alla har omprov. Men jag har iaf 3 timmar på mig! Idag har jag även målat min naglar lila!! Varför?! jag funderar på att ta bort det innan älskling kommer med pizza =). Men vet inte om jag orkar..

Nu måste jag typ försätta plugga.. eller ta bort nagellacket.


Kommentarer
Postat av: Mojje

vad e det för fel på lila nagellack???

2008-12-02 @ 11:22:48
URL: http://storglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0