Seegt..

Nu är det snart lov, äntligen!! Bara dansuppvisning, endast för läraren då(!) med min, Titti och Fridas egna dans! Hah, yeeh... och har tydligen glömt lämna in två saker i näthandel också. Matteprovet gick väl sådär, men ingen i klassen fattade typ något (Y) och näthandelsprovet gick bättre än förväntat, vg..
En riktig skoldag kvar och en praktik. Imon är det bara dans, info och layout där jag snart är klar med min annons, och sen prata betyg med mari. Åker till rocket och rider honom efter det! =D Förhoppningsviss går de bättre att tränsa imorgon. ;P

Alla julklappar är klara, håller på att fixa lite på älsklings (a), hihi. Men jag hade tydligen inte behövt köpa alla som jag gjort!? Min pappa och Anneli har kommit på en smart sak, att vi bara ska få en julklapp var!!! och bara från en i slätken, jag ska tydligen köpa till Anneli för 50 kr!!!!!!!! :o Va fan?!?! Jag lever på 1050 kronor i månaden - 500 som går till Rocket (iaf i början av Januari), julafton och födelsedagaen är sånt jag lever på!!!!!!! Men dom tyckte la att hawaaii var tillräckligt! (ja min pappa är väldigt snål, min mamma har fått stått för allt sedan jag var 4 år! Endast jul och födelsedagen jag får saker av min pappa.) Usch... och det är inte precis så att jag kan lämna tillbaka mina julklappar med tanke på att jag köpt dom på ullared (a), lite långt att åka! Men bara för att jag redan köpt julklappar vilket dom inte visste, så har dom fått tänka om (Y). Förhoppningsvis blir de en riktig jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0