Sjuk!

Självklart! Jag har varit sjuk två gånger denna terminen! Och när är det?! Jo första var när vi var på Hawaii och andra nu, blev sjuk på kvällen efter skolavslutningen! Lyckat? ja verkligen. Inatt har jag iaf kunnat sova vilket jag inte kunnat de andra nätterna. Hosta skitmycket och har haft 39 graders feber! Men känns som det börjar bli bättre, men kunde iaf inte jobba idag, men förhoppningsvis imorgon!
Nu sitter jag iaf vid älsklings data.. klockan är 1 den 22 december, föresten Grattis farfar<3! jag vaknade kloockan 11 och jag har ännu inte ätit något. Sanningen är att jag hörde någon där nere, och alla ska egentligen jobba så vet inte vem det är så vågar inte gå ner!! Min mobil har dött så kan inte ringa älskling för laddaren ligger också där nere! Ja, jag vet att jag är töntig.. haha. Någon kommer vara sur när han kommer hem och jag ligger i sängen hungrig för att jag är för feg! haha.(a) Men jag får nöja mig med sodastreamat vatten och halstabletter..

Imorgon är det tio månader med älskling. På fredag var det elva månader sen vi träffades för första gången. JAG ÄLSKAR DIG!! <3



Känns som jag är tvungen att ha med denna otroligt fula bilden på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0