Lördag!

Inte så lyckad fredagkväll, tyvärr. Kvällen innehöll 90:or killar och ett fåttal tjejer som jag inte vet hur gamla dom var. Tjejerna spelade jenga! Skoj?! hm.. inte så värsta. Dom går med världens sämsta ursäkt haha. två tjejer kommer igen, Susanna du vet vem en är iaf! Sen körde jag, älskling och g med samma ursäkt som tjejerna. vi åker till McDonalds! Haha.. Men var med älsklingen iaf!

Idag har jag inte gjort mycket alls, varit med älskling. Träffat Anders och Chrille i hamnen, kollade på den båten.. Sedan TriumfGlass! Mums, fick världens största mjukglass av en i Hp3:an! haha.. Fast hann även med en lite sväng till allum och sedan hem :) Sitter vid älsklings data nu, absolut ingen aning va som händer typ.. Men jag ska iaf åka till Mackensi i veckan istället för i helgen. :D

ChingChong

Kommentarer
Postat av: Susanna

What girl ? xD

2008-11-15 @ 22:45:10
URL: http://ssusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0