Måndag

Svinkallt ute! Men det är mysigt när de är mörkt och kallt, plus att det snart är jul! =D
Jag fattar inte vad som hänt med min arm!? Jag brukar ha samma i vänsterarmen men sen igår har de gjort ont i högerarmen lite då och då. Det började igår när jag skulle bära min katt, haha han är aktiskt inte så tung! Sen kom de tillbaka imorse när jag skulle flytta på älsklings hund, Nessie. Haha, hon är ju lite tyngre. Eftersom vi sedan spelade handboll på idrotten blev de inte så mycket bättre. Jag har iallafall ont i typ muskeln elr något, precis mellan axeln och armbågen.
Men som sagt dagen började med idrott sedan bara massa block! Jag har iaf nästan skrivit klart artikeln, måste bara låna en bok. Lite jobbigt, därför gjode jag inte så mycket sista lektionen..


Jag visste vad jag skulle säga. Men...
jag orkade inte.
och jag ville inte för tillfället.
Det kändes jävligt skönt och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0