I said.

Just nu sitter jag i skolan. Jobbar med en serviceuppgift, men jag kan inte riktigt jobba. Jag vill bara åka in till stan och sätta mig på espresso house med sötaste bf Sussipussen! För idag är det verkligen svinkallt. Jag hoppas att det blir bra väder imorgon! För imorgon ska jag och Susanna rida. Jag Rockis och hon Bajkal! 26 årig arabponny, hihi. Det vill säga om jag får ta i ägaren. Men det är nog ingen fara. Dom brukar ju alltid middagsfodra.
Sen kanske man ska säga att jag ska till Danmark om två veckor, Loveli! Något som gör det ännu roligare är att det ska med två stycken supersöta hundar. En dag på stan och en kolla på massa hundar. Ja, snälla ge mig en hund! Jag vill flytta hemifrån "endast" så jag kan köpa en hund. ^^
Men måste skriva a lot nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0