Pain.

Öroninfektion med antibiotika eller hur de stavas! Inte alls skoj någon stans, tror inte jag kommer orka gå upp imorgon och åka till matteprovet! Vilket Suger för då måste jag göra det om massa tid. Men jag hade en mysig dag på stan igår med Sussisanna :) Inhandlat ett par skor och en bh, så jag är glad! ^^ Var på Pondus också och provade, det jag hittade fanns tyvärr inte i min storlek. Men man kan ju beställa :D Nu är frågan bara vad jag vill ha. Jätte, jättesöt kjol från Svea eller klänning från Odd Molly. Jag tror det blir kjolen, Hihi!

Kommentarer
Postat av: Titti

haha, klart du orkar åka till provet & sen hem om du orkar gå på stan =o



men krya iaf <3

2009-04-02 @ 14:17:01
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0