Loveli.

Det känns skönt efter mitt och Susannas 2 timmar långt gympass igår! Inte mycket träningsverk, bara över revbenen där jag glömde strechta. Jag har också köpt nya snygga träningskläder, som tur är. Känner mig faktiskt väldigt pepp på att träna nu! Imorgon blir det en spring tur och sen rida på söndag.

Men just nu är jag hemma, vilket jag kommer vara tills alla kommer hem. För annars blir Tarzan själv! Just nu ligger han dock och gömmer sig för han är rädd för gubbarna som håller på att fixa våran balkong. Annars är det också hans födelsedag imorgon, han fyller 10 år.

Men nu ska jag fortsätta läsa Ps, i Love you, som jag hittade in på min systers rum, eller ja bland hennes saker!
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0