This beat is sick.

Skolan har börjat igen! Det kändes bra först men ja, det blir ju som det blir.. eller något sånt! Susanna var i alla fall jävligt snygg idag! ;);) haha Redan astrött, och skolan har inte börjat på riktigt! Sov i 2 timmar när jag väl kom hem.

Jag har för övrigt läst ut Ps, jag älskar dig. Jag tycker den var väldigt bra, vill se filmen med, fast kan inte gissa på att den är lika bra.

Nej, jag är inte stolt över det. Speciellt eftersom jag idag gjort något som jag inte gillar när folk gör, inte gillar jag heller de som gör det mest. Men jag brydde mig faktiskt inte idag, ingen ork alls.

Men nu ska jag sova, imorgon börjar den riktiga skolan, typ.
/em.

Kommentarer
Postat av: Susanna Larsson

Jag vill veta ? :)

2009-08-20 @ 20:16:08
URL: http://ssusanna.blogg.se/
Postat av: jojo

Har du skolkat?

2009-08-26 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0