Happy.

Min första vecka på gina tricot är nu slut, lite äntligen! Väldigt påfrestande, så det ska bli skönt med bara en gång i veckan faktiskt. Men annars har det varit otroligt skoj. Härliga tjejer, även om det är en del(!) och mycket att göra, vilket gör att man lär sig snabbt, fast inte för att det är så svårt. Men jag ska dit och shoppa med Titti på söndag, hittat en del faktiskt!

Sedan har jag ju haft Rockis sen i söndags. Det har gått bra ibland, verkligen inte en häst jag skulle vilja rida varje dag. Verkligen inte tillräckligt tålamod för det, tyvärr! Annars är han hur söt och bra som helst. Idag är det "sista" gången och då blir det hårdträning i paddocken.

Jag har beställt mina stövlar, nu! 1-4 arbetsdagar! :D
Sen åker mitt as till bästis till Grekland om några timmar.......

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0