17,42.

Jag har aldrig sagt något elakt om Rocket eller Sara. Om du påstår det så tycker jag att du ska kopiera den delen av mina inlägg i en kommentar, så är vi lite på samma sida och jag förstår vad du menar. Sen om Sara tycker att jag har skrivit något elakt om henne eller hennes häst, så tror jag faktiskt eller minst sagt önskar att hon hade kommit till mig om det. Vi är ju trots allt nästan vuxna.

Ja, min kompis Sara Jonsson red Rocket i sommras. Jag fick då tillåtelse av Sara F att låna ut Rocket till min kompis. Saras svar till detta var, -"Om du tycker att hon är duktigt, så litar jag på dig". Vilket jag tycker, då jag har sätt upp till min kompis ända sedan jag träffade henne för första gången för 5,5 år sen. Och har sedan dess utvecklas otroligt, och kommer försätta ännu mer nu.



/em.


Kommentarer
Postat av: Sara

Emelie jag tycker att vi får ses på jullovet! Ska faktiskt stanna i göteborg hela julen :-)

2009-12-08 @ 18:15:26
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0