23,30.

Jag hoppas att det känns skönt för dig. Tack, för att du har gjort min sista månad i stallet till så underbar! Jag är verkligen tacksam, jag kan ju säga att det verkligen känns skönt att byta stall nu, med tanke på vad det finns för människor i stallet.

En liten påminnelse.. Du måste vara himla osäker i dig själv för att hoppa på andra, speciellt eftersom du inte vill säga vem du är. Och med tanke på vilket omoget sätt du gör det på. Om du har problem med min ridningen, så uppskattar jag att du säger det direkt till mig, så kan jag kan få mer tips. Sen jag är 18 år, jag hoppas att du är yngre än mig.. för annars tror jag de andra tycker att det är rätt pinsamt att du gör detta på ett så omoget sätt. Det vet jag att jag i alla fall skulle tycka. Jag hoppas att du säger till alla att läsa min blogg, så att dom kan få en riktig uppfattning om vad som egentligen hänt. På så sätt kan dom få välja sida själva.

/em.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du som lämnar ut Rocket och hans ägare till ett negativt synsett.. inte jag..

Man gör inte så på det viset du har "skrivit" ut hästen och ägaren..

2009-12-08 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0