Nostalgi.

Spontant? Ja, lite. Fredag tills söndag kommer jag ännu en gång denna vecka tillbringa i Hallands län. Fast denna gången på Plönninge! Jag ska åka till Sara eftersom alla hennes kompisar kommer att övergiva henne ;) Det ska bli riktigt skoj! Få träffa Emilio för första gången också, och Sara som man aldrig träffar nu för tiden. Mysigt!

Still waiting.
Jag bara undrar lite saker till dig, vem du nu är.
- Vilken häst tycker du i finast i stallet?
- Vilken dressyrtränare tycker du är bäst som tränar i stallet, och varför? Karolina räknas inte.

Om jag hade haft en riktigt ful bild från i högstadiet, så hade jag lagt in den. Men nej, dom är borta!
/em.


Kommentarer
Postat av: sara

de ska bli skoj:) bra att jag fick den snilleidén! hoppas du inte hade tänkt lägga ut en bild på mig från högstadiet för då hade du dött!!

2009-12-09 @ 08:27:11
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0