Release me.

Nu har jag verkligen jättetråkigt, väntar på att tiden ska gå.. för att jag och älskling ska ut med Nessie.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Lyckad kväll, som spenderades med roliga/packade människor!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov, antagligen vid den tiden Nessie kom och skällde för att hon ville in, ignorera!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tvättade ansiktet!
Det sista du sa högt: "Men då sitter jag vid datan sålänge!"
Det senaste någon sa till dig: "Inte än"
Vad har du druckit idag: Julmust<3
Vad var det senaste du åt: Godis
Vad var det senaste du köpte: Garderobsavgift på BLVD
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Bara kallt
Godaste glassmaken: Halfbaked, Ben & Jerrys!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Vet faktiskt inte!
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Sometimes, inatt drömde jag däremot något helt annat konstigt!
Trivs du med ditt jobb: Om jag ändå hade haft något!
Favoritklädsel: En söt klänning och snygga klackisar!
Favoritlåt just nu: Erik Hassle - Make it in time
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg, lampknappen.
Vad gör dig glad just nu: Nu just, känns det som ingenting. Men efter promenaden så blir det nog lite bättre!
Vad ska du göra härnäst: Promenad med Nessiegumman!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad och lite bakis...
Favoritgodis: Choklad och lakrits.
Kläder just nu: Leggins och grå stickad tunica från Vero Moda.
Sommarplaner: Jobba, jobba, jobba! och sen resa med två av de bästa tjejorna?!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Haha, självklart inte! Ingen kapacitet för det!
Morgon eller nattmänniska: Dag?
Vad är viktigast för dig: De närmaste såklart.
Är du kittlig: Yees.....
Snarkar du: Nej!
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Alla, det är därför man har lite fobier!
Längtar du mest efter just nu: Alla roliga händelser på jullovet!



/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0