Cola är godast med is och sugrör.

Red Rocket efter skolan. Dressyr i ridhuset bland andra hästar. Jobbig i vänster varvet först men gick bättre sedan. Men galoppfattningarna kunde han tydligen inte göra. Men efter en skrittpaus gjorde han helt perfekta galoppfattningar i högervarvet! Så himla duktig =) Även hyfsat bra i vänster.
Sedan jag har även kommit på vad jag vill ha för häst. Såg "den" idag nämligen. Den ska vara brun, Rocket brun, och en STOR stjärn mitt i pannan. Och rätt brett huvud. Den hästen jag såg idag var så himla fin, ge mig tack.

Hade idag en jättemys outfit.
Upptill: min grå kofta och "rosa" klänning från Forever 21.
Nertill: Ginaleggins, stickade vita strumpr, Bearraw uggs.
Och självklart min rosa halsduk, älska! Helt underbar dag, solen lyser och känns som det snart är vår. Dock även om snön kommer snart igen?!? GE mig vår, tack. Jag vill gå i tygskor/klackisar, jeans/leggins, söt tunika/klänning, min nya skinnjacka och självklart en stor halsduk, och även ett par solglasögon. Loveli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0