Oh la la.

Nu sitter jag i skolan. Har samhäll, vilket jag verkligen skulle behöva göra men nej. Sitter och kollar på lite kläder och underbart söta hundar, shi tzu! Men skulle verkligen hjälpte om någon som kunde väldigt mycket om Israel och Palestina skulle kunna säga allt till mig! Eller ungefär sådär. Annars spelas gunther i datasalen nu! Helt överlycklig att det bara är 2,5 vecka kvar av grupparbetet! Och endast 1,5 år kvar av hela skolan! Vad skulle man gjort utan lov som gör att man får komma bort från klassen!?
Men annars vill jag jättegärna ha en sån här lite söt boll. Kollade lite på Juicy och självklart finns den där med! Dom är ju verkligen den sötaste. Kanske inte så fult klippt men annars så!



Annars har jag även hittat tre par skor jag vill ha. Ska nog köpa de längst ner, eftersom jag vill ha dom. Sen vill jag nog ha de svarta med en rosa "knapp". Men får se till våren lite mer! För det var ju någon här som skulle spara sina pengar!! ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0