Snart lov.

Pondus idag! Åt lunch med Jenni, vilket var fun. :) Och hade kommit på en idé på morgonen gällande praktiken nästa år. Eftersom Jenni också var på ungefär samma tankar så har jag verkligen vilja att göra det nu. Min praktikplats kommer då innehålla min favoritsak att göra och pappersarbete. Eller blir det kanske bara hästbutik, vi får se hur det går. Men det ska gå. Så är det bara!

Men nu är jag hemma, vilket var ett tag sen. Tarzan har verkligen förändrats lite, eftersom han har blivit mer "trevlig". Haha, nej inte snällare, han är socialare kan man väl säga. han sover och äter inte bara, utan går runt och gosar och luktar och så på en. Som en katt ska vara. Underbart söt. Just nu ligger han och sover i min säng brevid älskling. ^^

Jag har kollat igenom mina hästsaker. Ska ta upp allt till stallet eller det jag inte ska slänga. Rocket ska få en grimma, lindor, grimskaft x2, täcke att skritta i eftersom det bara är storlek 135(!) och ett schabrak om han kan ha det, vilket kommer se ut som ett hoppschabrak. Annars får väl Zlatan få det eller slängas, Zlatan ska ju på en grimma med. Sedan ska mina spön och sporrar upp! Gammla chapsen och den trasiga halsförlängarem ska slängas. Och så var allt i princip borta!

ChingChong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0