Okej jag HATAR grupp arbeten! Eller nej det gör jag egentligen inte, jag hatar dock mina lärare som satte mig i den gruppen. Sen är det ju självklart vem jag hatar och verkligen inte klarar av!

- Emelie.. Emelie! .. Emelie... Emelie.! De är håll i trädet! ... Emelie. Hallå? ... Emelie.. HALLÅ det är hål i trädet! .. Emelie.. Prata med dig är som att prata med en sten.

- Men va bra. Men att prata med dig är som att prata med en bebis.


- Då blir det i alla fal någonting gjort!

- Nej för bebisar klarar inte av att göra något.

- Det gör knappast stenar heller.

- Ja men va bra då kan jag ta bort alla photoshop som jag gjort då!

Dom photoshop är ju nästan allt vi gjort. I alla fall det som är jobbigt.
Jag hatar mina jävla idiotiska korkade klass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar mina jävla idiotiska korkade klass. ???

2009-03-08 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0