Some people fight, some people fall, Others pretend they don't care at all

Verkligen tagit de lugnt hela helgen, varit hemma hos älskling hela tiden fast han har jobbat :( Men snart är de måndag igen, vilket suger! Jag vill ha lov! och VÅR!! Varför ska det vara så svårt?!
 
Hittade denna vårbilden på min bdb! Usch, jag vill tillbaka till Hawaii! Ligga på waikikibeach och sola i några timmar. Hungrig, går man till kiosken på stranden där dom har världens goaste hamburgare. Inte alls äkcliga utan mer nyttiga. Kanske köpa en vattenmelonslåda och ta med dig till handduken igen. Ta ett dopp då och då. Eller kanske låna en surfingbräda och surfa lite.. Sedan gå till hotellet 100 m bort och duscha, sätta på sig en söt klänning och shopa på gatan precis utanför! Loveli!

Aja tillbaka till verkligheten. Just nu sitter jag och lyssnar på McFly för jag kollade igenom min bdb lite, vilket man då får fram en del McFly texter.
Sitting and watching the world going by
Is it true when we die we go up to the sky?
Men nu måste jag snart gå till affären, för jag ska ju laga mat till älskling! :) hihi
Jag kom ju på att jag fick min lön i fredags! Dock inte hela, bara för två dagar, så nu ska jag spara! (LYCKA TILL!)

ChingChong

Kommentarer
Postat av: sara

ååå jag vill utomlands !!!!!!!!

Vår vill jag oxå ha :/ är så less på vintern, regn och rusk.....

2009-01-25 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0