2 days to go.

Igår fick jag mina saker från Nelly! Den vita klänningen var underbart söt! Egentligen perfekt studentklänningen, men nej jag klarar inte av att vänta så länge på att inte använda den!! Den svarta var också jättesöt, kan verkligen tänka mig Blair i Gossip Girl i den klänningen. Jag funderar däremot om man kan ha den på bröllopet på lördag, fast den kanske skulle passat bäst på en bregravning?! Men den vita på fredag. Och på fredag får jag min lön!! Det ska bli loveli, sedan får jag mitt sommarlov/semester på fredag. Jag har då jobbat i 6 veckor och börjar skolan om 3 veckor. Är det inte meningen att man ska ha 10 veckors sommarlov?! Lite irreterande faktiskt.


Här är den vita, tycker däremot den ser bättre ut på mig ;) haha!

/em.

Kommentarer
Postat av: sara

Fin klänning:) haha de är kul när någonting sitter bättre på en själv än på modellen;). Fast det har aldrig hänt mig!! :/

2009-07-24 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0