2 juli.

Jobb, jobb som vanligt. Och för himla varmt är det! Men jag ska inte klaga, jag har ett jobb i alla fall. Jag åt ju även lunch med pappa och min syster idag, fick glass efter ;) Eftersom min syster var nyfiken på var jag jobbar så följde hon med upp till köket. Ungefär kommentar; - "Usch, vad äckligt!!" - "Detta är ett rent kök..." Ja, som sagt man blir härdad! Haha.

Men efter en hel dag, med massa smuts, rengöringsmedel och svett så blev det en snabb dusch på jobbet och så kände man sig mycket, mycket bättre!! Lite shopping med Titti blev det. Hon hittade det jag ville ha.. skor! Men nu har jag faktiskt beställt sandaler från Vagabond på Internet, mörkbruna. Fast ett par short kan aldrig vara fel heller.. och en fika!

Läggdags nu, vilket är alldeles för sent!
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0