Bom, bom, bom.

Är jag inte grym?! Precis övningskört med mamma, vilket jag gjorde igår med! Körde från Björkekärr till Sävedalen och sen förbi Allum, till Jonsered och motorvägen tillbaka! Vilket betyder att jag kört på stor väg med trafikljus och motorväg, 90 km/h. Det känns som att det går lite framåt nu! Även om jag var lite nervös för vissa vägar, haha.

Ja, men nu ska jag gå och lägga mig. Så att jag är pigg imorgon när jag ska jobba. Jag har nu 1,5 eller 2,5 vecka kvar.. jag ska, om jag får jobba en extra vecka. Eftersom jag älskar att tjäna pengar! Och för att tjäna pengar måste man jobba för dom, så enkelt är det.



God natt! /em.

Kommentarer
Postat av: sara

nämmen oj.. i sävedalen var jag idag ;)

2009-07-07 @ 23:23:58
Postat av: sara

attans att man måste jobba för att tjäna pengar... Hade hellre bara fått pengar å sen kunnat köpt massa hästar å ridit hela dagarna ist.. hihih xD

Men du kanske känner för att dela med dig av din lön till mig???!! :O hahah

2009-07-07 @ 23:26:29
Postat av: Susanna Larsson

Åh vad duktigt du är! :)

Puss på rumpan!!!

2009-07-08 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0