I'm still standing.

Klockan är nu efter tio och jag vill sova.. men är dock hur pigg som helst. Vaknade inatt av världens oväder, det lät som blixten slog ner precis utanför huset. Fast vad vet jag, haha! Annars händer det inte så mycket mer för mig... tyvärr. Förutom att jag haft ont i huvudet hela dagen idag, vaknade med det!! Haha, intressant. Älskling har fått sålt sin bil idag med, antagligen typ. Men nu ska jag typ sova.. om en stund. Jag kommer iaf vara trött imorgon!

Nej Sara, du får jobba själv! ;) Men är schäfrar och terverenser i samma grupp på tävlingar?! :) haha
/em.


Kommentarer
Postat av: sara

attans, var värt ett försök ;)

Nä de är de inte, eller du menar väl utställning nu va?! Annars så blandas de ju hej villt ;). Tervar går i gruppen Belgisk vallhund tsm med Malinois, Groendal och Laekenois. Och de är en brukshund, som schäfer ;)

2009-07-08 @ 22:44:01
Postat av: sara

Och du, den rasen som smilla och Humle(de på min blogg) är heter: Nova Scotia Duck tolling retriver.. om du inte visste de:P

2009-07-08 @ 22:45:31
Postat av: sara

Svar:Jadu de vet jag faktiskt inte... håller mest till på Lydnads- och Brukstävlingar ;)

2009-07-09 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0