Mycket bra.

Äntligen har jag köpt springskor, eller ja det var i lördags. Grå och rosa, jättefina! Jag har självklart använt dom också. Vilket är resultatet av träningsverk i två dagar.. Men det är bra, springa ännu mer snart.. när jag orkar, typ på helgen!
Jag har verkligen börjat fundera på vad jag ska köpa när jag får lön! Vilket är jätteskoj, men lite svårt. Idag köpte jag däremot en rosa blus från H&M, 149 kr! Det är därför det är bra att vara tjej, man kan få jättefina kläder billigt! Otroligt bra.

Något annat jag dessutom bestämt är vad jag ska köpa till min syster i födelsedagspresent, om hon börjar plugga i Norrköping! Det är nog den bästa presenten jag någonsin gett bort, ja om det blir så!

Föresten Linnéa B om du läser detta så, gå till Condeco vid kungsport.. du kommer se något du gillat i högstadiet! M.B. ;)
/em.

Kommentarer
Postat av: jojo

vad ska jag få?

2009-07-15 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0