Ponnysar.

Jag är himla sugen på att ha en egen liten pålle just nu. Undra när jag egentligen kommer skaffa det!? Det lär ju ta ett tag iaf.. tyvärr! Kollade lite idag ifrån ett stall, orkar egentligen inte kolla så mycket.. men dessa var söt iaf. Alla är även bra.. sista är efter Quite easy så den kommer inte Sara gilla ;)


Juventus Valack f 2005, 170 cm, e Akribori - Amiral. Favorit!!!


Clapton valack f 2003, 170 cm, e Uskudar des malais- National Zenith xx.


Copy Cat Sto f 2004, 168 cm, e Quite Easy - Rebel Z.

/em.


Kommentarer
Postat av: Susanna Larsson

Den sista va ju finast! :) åh så söt :D

2009-07-10 @ 22:38:56
Postat av: Sara

Haha, alla Quite easy avkommor behöver inte vara sega och allmänt knäppa. Haha:-P ang. Falsterbo: mina chefer ska rida så jag hade velat åka dit och kika. Men jag hörde att många skulle till italien. Linas förra häst cazino som rids av pessoa skulle till italien så lina var lite sur:-P haha. Ska du dit?

2009-07-11 @ 21:49:33
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0