The more I had to change I'd just stay the same.

Sitter just nu hos älskling, med en fläkt rakt mot ansiktet och lyssnar på Erik Hassle, hur varmt kan det bli... Varför är inte Sverige lika bra på ac som Usa? Där är dom ju till och med så duktiga att man blir förkyld för att det så stora skillnader ute och inne! ;) Men älskling kommer snart med glass! Tur att jag jobbar och förbränner himla mycket, för annars hade jag varit väldigt tjock just nu. Med tanke på mina stora luncher och massa glass på eftermiddagarna. Men imorgon blir det favoritmat med pappa och syster.

Idag hade verkligen varit en perfekt dag för mig att rida.. jobbigt nog kan jag inte det just nu. Så jag har istället inte gjort någonting. Förutom att funderat! (I used to never take the blame.) Men imorgon blir det stan, hoppas jag på! Speciellt eftersom jag måste köpa mina skor jag vill ha, men som ändå inte kommer finnas... vilket gör att jag måste beställa dom!

Men nu ska jag snart äta glass och sedan ta en liten simtur med min syster!
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0