Ridhjälm.

Jag får egentligen inte sitta här just nu. Men beställer en ny Höökskatalog, då jag måste köpa en ny ridhjälm och inte får sitta vid datan de närmaste dagarna! Jag ramlade ju av Rocket igår, rätt ordentligt kan man ju säga! Inte för att jag kommer ihåg de som hände precis innan eller 4 timmar senare. Så fick ligga på sjukhuset över natten, med hjärnskakning och en liten hjärnblödning, som inte är någon fara. Så nu blir det ingen data, tv eller läsa. Heller inte hög musik, alkohol eller träning!

Men nu måste jag vila, och hoppas på att katalogen kommer imorgon, så att jag har något att göra! :)
/em

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ det får du INTE!!!!

2009-06-03 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0