Seas would rise when I gave the word.

Jag är trött och hungrig, funderar på om jag ska gå och äta eller bara gå och lägga mig!? Eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Vilket jag kommer göra de närmaste 5-6 veckorna! Vad hade jag gjort om jag inte haft min lilla partner Sofia!? Men nu ska jag tänka positivt för annars blir de bara jobbigt att jobba imorgon. Verkligen, alla tankar måste i princip vara positiva för att det inte ska bli för jobbigt. Men jag får ju i alla fall ca. 100 kr i timman. Så jag är nöjd ändå!

Men idag har jag faktiskt ridit! Jag blev lite nervös på bussen, då massa har undrat om jag skulle våga rida igen! Men det gick bra, Sara var ju med och hjälpte mig. Visade hur hennes tränare har sagt att hon skulle göra. Även om han fick ett litet ryck under passet, då han tyckte något var läskigt. Men det gick bra för mig.

Men nu ska ät, tror jag.
/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0