Fix you.

Sitter hemma och ska plugga egentligen och städa lite. Men nej, det orkar man inte. Skrev essä på 2,5 timma igår! Den blev ju nog superbra! Eller inte det minsta. Snart är det lov som tur är :D Ska förhoppningsvis på stan imorgon! Köpa skor! Sedan även rida vilket gör att jag måste vara i stallet vid 9 eller något sånt!! Hoppas det går lika bra som det gjorde i torsdags!! Hoppade med Rockis, märkt att han går mycket bättre när han hoppar med andra nu! Vilket är lite jobbigt, när han är själv vill han knappt gå fram och så blir han sur när man använder skänklarna för mycket! Men han hoppade riktigt fint ibland, jag har verkligen inte vant mig hur han hoppar när han hoppar bra. När han hoppar bra så hoppar han otroligt mycket med ryggen. Underbar känsla! Men nu ska jag göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0