Hope and glory. ;)

Okej, matlagningskurs igår. Vi gjorde fisk, vilket innebär att jag istället äter potatis och räksås. Mums! Eller något sånt. Plus att de blev räkmacka för mig till förrätt eftersom jag heller inte äter svamp. haha. Nu sitter jag iaf uppe!?! Klockan är 06,50 och jag har tänkt helt fel. Gick upp en timma för tidigt, och skyndat mig så jag skulle kunna plugga lite till provet jag inte gjort än. Men nu har jag i varje fall gott om tid på mig! Det är ju tur! Ungefär sådär.

Red Rockis i lördags och Sara var med :) Jag fick "lära mig att rida" på Rocket då. Himmla jobbigt men bra för min ridning kan man säga! Nu ska jag försöka få kontroll på den också. Jag kanske ska få en gratislektion av hennes kompis med, ännu bättre. På torsdag ska jag hoppa honom, antagligen bana mitt på dagen. Får se om någon vill följa med. Annars vet jag inte riktigt hur jag ska göra ^^

Men nu ska jag väl börja läsa i boken så att det går bra på provet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0