Love, love, love.

Nu sitter jag hemma hos älskling efter en praktikdag. Varit i butiken eftersom alex var sjuk och Allisson tyckte det va lite jobbigt. Det kom däremot in två stycken som var höga, gjorde de inte precis lättare för henne. Annars var jag och Christin på lagret och lyssnade, lite sjöng schlagerlåtar, haha. Och Allison hade problem att bestämma om hon skulle flyga till London ikväll eller inte!?! Eftersom Alex nu är sjuk, och han skulle ha åkt med. Hon kom på att hon lika väl kunde åka själv, hon längtade ju trots att till att sitta i de alla parker, läsa bok och dricka en latte i solen, sen självklart SHOPPA! Ja, vem vill inte de!?! Vissa har ju verkligen problem.. usch! 
Efter åkte jag hem åt lite av mina bullar jag bakade igår och rensade mitt rum, vilket innebär slänga massa gamlagamla tidningar och skruva ner en jätteful bokhylla! Äntligen! Imorgon ska de städas, och handlas och så inför lördag ^^ Men nu ska jag plugga turism och kolla på Criminal minds senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0