BajKallt!

Pondus idag. Inte så jättemycket att göra, men jag fick fixa ordning lite bland snö smyckerna och sedan Saddler skärpen! Det gick ju vädligt bra, till sist fick jag skita i att de skulle hänga i storleksordning och bara blanda, eftersom det kom massa nya. Åt även lunch med Jenni, på donken! haha. Sedan en sväng på stan med SusseliPuss. Jag köpte en ny tröja, som jag ska rida i då ;P och självklart Espresso House, vad annars?



Här har vi ju sötaste Pussen!

--
Lite fina bilder från vår ridtur igår nu! haha.



Puss & BajKallt!



Rockis.



BajKallt var svullen märkte vi sen, ända upp på rumpan!



RockePocke! :) Fin häst, även om han är busig, så att Pussen inte alls vågar rida på honom! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0