Believe in yourself.

Nu är det långhelg och imorgon åker jag till Danmark!
Igår var jag och min bror på riskutbildning, riskettan! En 4 timmar lång kurs som handlade om drogor, alkohol och risker helt enkelt. Som tur vad "lärare" bra så så tråkigt var det inte. Ett steg närmare körkortet!
Sedan stallet, ännu en lyckad uteritt! Jag tycker verkligen att det är bra för min och Susannas balans på hästryggen! Jag tror speciellt min. Rocket vågade till och med gå först några gånger! Nästa vecka blir de ännu en lyckad ritt och en hoppträning tror jag!

Idag blev det däremot efterlängtad frukost på espresso house, sitta i solen och shoppa. Sedan en liten sväng till Storås! Bilder kommer nog, hihi! Hälsade på de små pållarna. Gamle Ville som är lika fin fortfarande, nyoperard men mår bra! haha. Sedan Finesse, lika sur och underbar som vanligt. Måste säga att hon är grymt liten, ändå har jag inte växt något sen senast.

Nyshoppat: två svarta kjolar, två linnen (vit och koral) och sen blå trekvarts tröja!

Är det bra att man spenderade oktober i värmen så att man faktiskt blir brun nu!? JA, underbart och mer blir det. Hoppas det är fint väder imorgon i Danmark! Då det också förhoppningsviss blir lite mer shopping och solning, plus mysa med hundarna! :D

Men nu ska det pluggas lite matte, eftersom det är nationella nästa nästa vecka! Hela årets matte ska in i huvudet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0