Danmark.

Hemma från Danmark och sitter nu i skolan. Mysig helg. Började med en hund som var för feg och rädd för att våga hälsa på mig, endast morra och så. Men redan på lördag sprang hon och busa på stranden med mig, låg och gosade i sängen. Hon skulle ju självklart ligga i knät. Mysigt <3 Sedan även en liten avundsjuk Nessie gumman! Haha, hon var allt skoj hon. Blev inte så mycket shoppande tyvärr, men lite på båten sen.

Söndag var på en idrottsanläggningen i Aalborg. Dagen började med 2,5 timmars väntan på att Nessie och sedan Chèvron skulle gå ut i ringen och vara duktiga och fina. Det slutade med att båda fick de bästa och finaste de kunde få! Och var med i finalen. Självklart ännu mer väntan och även lite träning för mig! Eftersom båda hundarna är i gruppen Engelska Fågelhundar så båda skulle vara inne samtidigt. Då blev det att jag skulle springa med Chèvron och ställa upp henne. Även om jag inte fattar danska så gick det faktiskt himla bra ändå. Chèvron var jätteduktig också. Hon slutade på pallen med en 4:e plats! Tyvärr fick inte Nessie någon placering. Känner mig faktiskt lite duktig, men det kunde självklart gått bättre om det inte hade varit första gången för mig!

Shoppingen:
Parfym; Burberry Summer & JLo Glow After Dark
Smink; Mineralfoundation från Maxfactor, Mascara från Loreal och rosa puder från Viva la Diva.
Kläder; söt rosa linne, ungefär.
Smycke; Jättesött armband.
Sedan också massa M&M's!! Och lite mer godis, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0