I'm flying high.

Kom precis "hem" från en dag på stan med Susanna. Blev lite brunch på espresso house, dock en väldigt sen! Sedan såg vi ju två verkligen efterlängtade personer som faktiskt såg väldigt bra ut jämfört med innan. Vi upptäckte också att de är gais mot IFK idag. Det var faktiskt lite läskigt. Jag kan verkligen inte förstå vad gaisarna håller på med?! Dom skämmer ju ut Göteborg. Men sen bryr jag mig ju inte så mycket ändå! haha.

Nu sitter jag iaf och väntar på bästaste älsklingen och lyssnar såklart på Höstmixen 06, vad annars? ;) haha. Men alvarligt bra låt, jag blir pigg av den! Vilket som verkligen har behöfts denna veckan. Jag ser förjävlig ut och mår inte de bästa heller. Mått illa för jätemycket, till och med i bamba för lukten av pytt i panna. Och speciellt igår när vi var hos Erik och sappade förbi Wild Boys när dom var hos en Afrikastam och skulle dricka mjölk blandat med blod, plus att dom spydde efter. Varför inte också sätta på My bloody Valentines äckligaste scener i 3-D! Men ja, ingen skada skedd! Haha!

Men nu ska jag snart äta!

/Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0