Last day.

Nyklippt och snart är det sommar, och jag har rosa naglar! Jag ska även snart slinga håret, måste bara hitta bra bilder att vissa frisören! Idag var även sista dagen på praktiken, ingen mer Pondus.. eller ja, jag har det som reserv om jag inte hittar något annat. Man vet faktiskt aldrig!

Min söta bror tog studenten igår.. första gången då jag faktiskt verkligen längtar tills nästa år. Men det är ju ett tag kvar, fast förhoppningsvis går det snabbt. Lite bilder kommer nog snart.

Men nu sitter jag vid dator och kollar på lite hästar, jag har hittat en häst jag vill ha! Ja, eller jag har inte precis läst annonsen, men det är färger jag vill ha på hästen! http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=250712
Eller nu har jag läst den, det låter bra förutom att den blir spänd på tävling, men de kan man ju ta bort! ;) Jag vill nämligen ha en 170 cm häst! Och hästen var väldigt söt där. Men för tillfället blir det endast Rocket. På söndag ska vi hoppa! Det var ett tag sen. Men kom på att första gången vi hoppade så gick det skitbra, måste tänka som jag gjorde då! Så får vi se hur det går. :)

/em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0