19.15.

Praktik idag, vilket börjar bli riktigt roligt nu! Det gillar vi. Ska snart lära mig kassan, nästa gång Klara är där, och inte alla är sjuk, som idag! Förutom att dom är lite elaka och försöker lura i mig att jag ska sluta en timma senare.. så går det bättre och bättre! =)

Men nu sitter jag hemma, med otroligt ont i fötterna och lyssnar på Tik tok - Ke$ha. Måste ju säga att vi beställde studentmössa igår! Tog den snyggaste såklart, men funderar på om det är värt att lägga 799 kr på en mössa man använder en gång? Jag får se när jag får mejlet! Idag är det annars vår 200-dagsparty på DEEP, dock ska man ju inte dit.. Men vi kör på de andra istället! ;)

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0