Check!

Nu har jag skrivit klart mystery shopping och bokrecensionen som ska vara inne på onsdag. Underbart är det! Det är bara "redovisningen" till boken kvar. Kanske ska kommentera att vi hade redovisning idag, om Håkan Hellström. Då vi var tvungna att läsa upp två dikter vi skrivit själva också! Men ja, det gick ju bra med våran lilla grupp, som till slut bara jag, Emelie, Titti och Frida! Skoldagen såg inte ut så mycket mer än det och en "UF-lektion" där jag började på vår snygga affisch till julmässan. Fast jag har i och för sig ändrat min studentmössa nu, till Em. Glansén istället. Men gud, jag kan inte bestämma mig!

Nu kommer snart älskling, 21 månader. Jag älskar dig <3
/em.


Kommentarer
Postat av: Titti

Grattis snyggingar : D hihi : DDDD <3

2009-11-24 @ 19:45:59
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0