Nobody puts baby in the corner.

Jag har precis kollat klart på det senaste Gossip Girl-avsnittet, nämligen avsnitt 9! Riktigt bra är de. Kan behövas efter en sån här jobbig dag. 9-4 har vi suttit i skolan framför samma data, affärsplanen ska skickas till lärarna och vår rådgivare för att läsas igenom. Så nu är det äntligen klart, bara fixas till på måndag!

Hur kan man sakna en lite katt så mycket?! Det underbaraste, Tarzan, är för himla söt. Igår morse kom han in och väckte mig, började krafsa på dörren och låta! Ja, han var hungrig, men han fick nöja sig med att jag öppnade dörren. Så söt som han är, så kom han och la sig bredvid mig! Jag älskar min katt <3

/em.


Kommentarer
Postat av: Anonym

han saknar dig väl också.

2009-11-13 @ 17:44:35
Postat av: jojo

han saknar mig med =)

2009-11-17 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0