20/10-09.

Riktig träningsvecka nu! Tränade en timma igår morse och idag morse. Det känns riktigt bra! Jag tycker faktiskt skolan ska fixa ett löpband, jag tycker verkligen att det är så tråkigt att springa ute. Men nu ligger jag i sängen, pluggar och lyssnar på musik istället, med himla ont i bena! Det känns att träna och sen stå upp hela dagen, och dessutom springa runt som en galning. Fast det kändes mycket bättre på Gina idag, märker att man varit där ett tag och får göra mer. Så det känns som det kan bli roligare och jag inte kanske vill byta ändå!

Jag har ju även hittat massa fint, men vi får se. Men nu ska jag fortsätta att plugga!
/em.


Kommentarer
Postat av: Titti

och på lördag blire träning! : D ily

2009-10-20 @ 19:55:52
URL: http://tittiftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0