Onsdag.

Åter en lång dag i skolan, med ett lite härligare slut. Vilket var en fika med våran rådgivare, hittils vårat bästa val inom vår grupp. Även om man får lite smått panik om att vi ligger lite efter, men det kommer nog gå bra ändå.

Men jag åkte sedan till Rockis. Ett dressyrpass i paddocken, vilket gick bra med tanke på min sits osv, självklart kunde det gått bättre. Men kom ju åter igen på varför jag inte kan rida i dressyrläder eller utan stigbyglar ett längre tag.. mitt högerknä pallar inte det. Så det blev ju ingen snygg galopp för det. Men ja, jag märker iaf skillnad på mina olika skänklar.. han går ju knappt framåt i dressyrläder. Så lite träningsverk imorgon!

Men nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen.
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0