Resursdag.

Jag vet inte riktigt, men det känns som vi har otroligt många lediga dagar på Hulebäck. Åter igen har vi en härlig resursdag, och ska dessutom på teater imorgon! Så idag har jag inte gjort så mycket... ätit två frukostar, försökt gå ut och springa då jag tog med Nessie, men vilket blev en lite katastrof.. Jag ska tipsa de som ska köpa hund snart, eller någon gång i livet, köp ingen jakthund! Om det inte är så att du faktiskt behöver den för att du ska använda den som jakthund, då funkar det väl. Men iaf, Nessie var som hon alltid varit helt galen.. speciellt nu när hon löper, då är hon värre än ett litet barn som inte får som den vill. Så fort vi står still så gnäller hon som bara den! Sen drar hon och vill springa men kan man förstå för hon inte har varit lös på ett tag.. Men ja, det blev inte så mycket springande. Men det räckte med min motion som jag fick när jag cyklade hem. Då jag dessutom höll på att döda en chicuahua, men det gick bra!

Nu sitter jag vid mammas nya dator, nämligen en bärbar Packard Bell. Äntligen får man väl säga! Jag håller på att göra mat till min bror som inte klarar av att koka pasta eller bulgur själv. Sen läste jag precis Fridas blogg och ska nog ta och baka lite kladdkaka!

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0