That tonight is gonna be a good night.

Det blev en riktigt lyckad roadtrip måste jag säga! Första stoppet var ju statoil där vi skulle tanka, det gick super det med, haha. Nästa blev Donken, fast inte McDriven för Emelie ville ju inte prata i lådan.. Äntligen, var vi framme i Ullared, med hälp av mig som kunde vägen. Ja, jag hade väl gått över min budget redan efter 5 minuter. Men så kan det gå ibland! Måste ju faktigt säga att jag hittade mer än vad jag trodde.. speciellt en jättemysig kofta på American Eagle, vilken jag hade tänkt köpa när jag var på Hawaii förra året. Jag hittade dessutom en supersöt morgonrock, så nu ser jag och Frida likadana ut när vi vaknar på morgonen! Hemvägen gick också den bra, lite energidricka och godis gjorde den!

Måste även säga att det går framåt för vårat UFföretag! Vi har nu en rådgivare, Jan, Saras pappa! Haha! Vilket innebär att vi har registrerat oss och vi ska snart till banken för att öppna ett konto.

/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0