Det här är mitt liv.



Äntligen Fredag! Inte för att vi har så jobbig veckor, men man blir trött ändå! Speciellt när man tillbringar hela resursdagen i stallet, och inte äter på hela dagen. Men annars var det skoj, Susanna hade med Hedvig som fick låna travaren Moe. Det tyckte jag var otroligt bra, för Susanna kunde köra i vilken fart hon ville, Moe travar och jag galopperar bakom! Vilket leder till en jättefin och mysig Rockis. Men allt kan ju inte gå bra, inte går det att galoppera mot stallet, då blir det korsgalopp och om man tar i tyglarna så tvärstannar han och står och hoppar upp och ner! Superfint!

Men ja, bra dag i skolan. Vi tog ju även skolkort, men det gick väl inte så bra, men inte för att man är ovan när det gäller skolkorten. Efter skolan blev det en otroligt lång fika på Espresso House och en liten tur i stan. Annars händer definitivt inte mycket ikväll.. men inget man kan klaga över, otroligt skönt! För imorgon blir det annat!

Jag får ju inte glömma att säga Grattis till Emelie som fått sitt körkort idag! Så nästa vecka blir det antagligen en lite roadtrip, haha! Längtar verkligen till när man själv är där, fast det tar väl ett tag till. Det blir ju lite så när man måste betala själv.. usch!

/em.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack! :)



Ja, vi kommer få galet roligt! jag funderar på att sätta in en discokula och hänga upp ballonger i bilen också:) And here we go!!!!! Puss och kram!

2009-09-27 @ 17:27:06
URL: http://emelieolausson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack! :)



Ja, vi kommer få galet roligt! jag funderar på att sätta in en discokula och hänga upp ballonger i bilen också:) And here we go!!!!! Puss och kram!

2009-09-27 @ 17:30:22
URL: http://emelieolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0