Loveli.

Någon data jag fastnar vid är ju min egna! Men som tur är sitter jag inte där så ofta. Fast jag har ännu inte börjat med läxan, men orkar inte riktigt. Kollar på gamla bilder istället, vilket jag riktigt saknar när jag sitter vid andra datorer. Jobbigt att inte ha tillgång till mina bilder. Speciellt kollar jag på gamla fina hästbilder, haha. Då eftersom Lilla Freja inte finns längre, definitiv favorithäst, otrolig att hoppa. Dock har jag ju ingen snygg bild på när jag hoppar henne, haha!

Därför blev det istället en på Susanna och Freja. Ja nu kommer säkert hon bli jättesur men det är meningen att man ska kolla på hästen! :)



Sen måste jag väl säga, den enda bilden som jag kan lägga upp på mig själv när jag hoppar.
Vilket är första och sista gången jag tävlade Ville. Båda två är/var superduktiga hopphästar!



Och eftersom det är Saras födelsedag idag så måste jag ju lägga upp en bild på henne också! Äntligen har hon blivit lika stor som oss andra, det vill säga om man inte räknar med Susanna ;) Haha, men nu börjar ju nedräkningen för henne också, på riktigt! Men för att Sara aldrig vill vara med på bilder, eller iaf inte när vi gick i högstadiet så hittade jag denna snygga bilden! Grattis! ;D



/em.


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha snygg bild;)

Tack<3

2009-09-25 @ 09:45:10
URL: http://saraemjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0