Torsdag.

Snart är det helg igen.. måste verkligen säga att vi har så himla bra schema att det är så enkelt att gå i skolan! Idag gick jag halv 10 till halv 2, imorgon halv 11 till kl 2, fast det är i för sig för att vi inte har någon engelska imorgon.

Idag har jag däremot gjort klart min TV-serie affisch på Gossip Girl. Måste säga att den blev väldigt snygg, nöjd kan man nog säga! Sen sprang jag ju konditionstest på idrotten, jag kom till 6:3. Ja, jag skyller på att jag är förkyld, vilket jag är. Men sen kan man nog skylla på dålig kondition, något mycket! Så imorgon blir det ut och springa. Och på lördag en ordentligt pass med Rocket, tack!

Men nu ska jag fortsätta på braiga criminal minds! Måste även säga att "IdolKalle" var otroligt grym!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0