22,22.

Härligt väder idag kan man ju säga! Känns dock som att jag inte varit ute något, även om jag har det lite halvt! Började iaf dagen på en lunch med pappa, pratade balklänningarna såklart ;) Sedan in till stan träffa Suss och möta Titti för att åka till stallet med henne, då hon blev min slav idag! Det blev ett litet markarbetespass o paddocken. Cosma är mycket duktigare nu, vågar gå över bommarna med en gång! ;) Vi gjorde en liten bana på 40-50 cm hinder. Dock var hon lite jobbig i början, men blev fin efter ett tag, avslappnad och fin!
Sedan kanske vi ska hoppa över mitt snygga misstag, haha! Cosma svängde åt ena hållet och jag åt andra. Fråga mig inte hur jag lyckades gör ännu ett misstag så jag hamnade på marken! Sedan är det ju så hög fallhöjd också, hon är ju faktiskt 175 cm i manken. Så det känns ju lite även om det inte var ett farligt fall! Men men, hoppas det iaf går bättre på hoppträningen på söndag! ;) haha!

Kvällen avslutades däremot med en mysigt "fika" med Rebecka, Linnea, och även Emma en liten stund. Jag fick också en present! Som jag nu kollat igenom alla recept, mums! Det är en smoothiesbok!
/em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0